Imate pitanja - imamo odgovore!

Najčešće postavljana pitanja postojećih i budućih korisnika.
Da li je za android uređaj potrebno napajanje direktno iz mreže?

Nije potrebno ukoliko ekran na kome će se prikazivati vizuali poseduje USB ulaz iz kog se naš uređaj može napajati.

Da li android uređaj mora da bude konstatno povezan sa internet konekcijom kako bi se vizuali prikazivali?

Android će nastaviti sa radom i bez internet konekcije jednom kada se prikaz vizuala pokrene, radi ispravnosti rada samog androida i tehničke podrške, poželjno je da isti bude uvek povezan sa internet konekcijom.

Prikaz je zakočio i andorid uređaj ne reaguje na daljinski upravljač, šta mogu da uradim? 

Najbolje je ostaviti uređaj bez napajanja 10 minuta i zatim vratiti napajanje, sačekati da se sam pokene, ukoliko se ništa ne dešava, kontakirajte našu tehničku podršku.

Na ekranu mi piše "Nema signala", šta mogu da uradim?

Ukoliko ekran na kom se emituju vizuali poseduje daljinski upravljač pokušajte da promenite izvor prikaza na neki od dostpunih HDMI ulaza ( najčešće su imenovani HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3... ), ukoliko to nije pomoglo, kontaktirajte našu tehničku podršku.

Da li je moguće odrediti vreme zadržvanja vizuala na ekranu?

Apsolutno! Po slanju vizuala nam možete naglasiti koliko dugo želite da se on zadrži na ekranu.

Na koju mejl adresu šaljem vizual koji je potrebno postaviti na reklamni ekran?

Adresa za dostavu vizuala je service@optimise.rs.

Da li je potreban mrežni/internet kabl za android uređaj?

Ne, nije potreban naši andoid uređaji funkcionišu isključivo putem bežične/WI-FI mreže.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje? Tu smo da pomognemo!