Nije potrebno ukoliko ekran na kome će se prikazivati vizuali poseduje USB ulaz iz kog se naš uređaj može napajati.
Android će nastaviti sa radom i bez internet konekcije jednom kada se prikaz vizuala pokrene, radi ispravnosti rada samog androida i tehničke podrške, poželjno je da isti bude uvek povezan sa internet konekcijom.
Najbolje je ostaviti uređaj bez napajanja 10 minuta i zatim vratiti napajanje, sačekati da se sam pokene, ukoliko se ništa ne dešava, kontakirajte našu tehničku podršku.
Ukoliko ekran na kom se emituju vizuali poseduje daljinski upravljač pokušajte da promenite izvor prikaza na neki od dostpunih HDMI ulaza ( najčešće su imenovani HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3... ), ukoliko to nije pomoglo, kontaktirajte našu tehničku podršku.
Apsolutno! Po slanju vizuala nam možete naglasiti koliko dugo želite da se on zadrži na ekranu.
Adresa za dostavu vizuala je service@optimise.rs.
Ne, nije potreban naši andoid uređaji funkcionišu isključivo putem bežične/WI-FI mreže.